Strona główna / Centrum wsparcia

Skorzystaj z naszego centrum wsparcia.

Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę pobrać aplikację, aby skorzystać z drukarki Zeccer?

Nie. Drukowanie ma być szybkie i proste. Wystarczy wybrać drukarkę na mapie, dodać pliki do druk, opłacić zlecenie i potwierdzić rozpoczęcie druku. Bez aplikacji, bez rejestracji, bez sterowników.

Jak znaleźć najbliższą drukarkę?

Z pomocą przychodzi mapa z oznaczeniem wszystkich dostępnych punktów druku Zeccer. Możesz z łatwością przeglądać mapę, użyć przycisku do zlokalizowania swojego położenia, aby zobaczyć najbliższe punkty lub skorzystać z wyszukiwarki wprowadzając interesujący Cię adres.

Jak dodaje się pliki do druku?

Dostępne są dwa sposoby drukowania. Pierwszy to wybór drukarki na mapie i użycie przycisku Utwórz zlecenie. Drugi sposób to przesłanie załączników do druku za pomocą wiadomości e-mail na adres drukarki. Adres drukarki znajduje się w szczegółach każdej wizytówki.

Jakie formaty plików obsługuje drukarka Zeccer?

Rekomendowanym formatem do druku jest PDF. Format ten gwarantuje idealne odwzorowanie. Oczywiście można drukować pliki tekstowe m.in.: txt, odt, doc, docx, formaty typowe dla zdjęć: jpeg, jpg, png oraz inne znane z pakietu Office.

Czy mogę opłacić zlecenie w domu a następnie przyjść do drukarki i autoryzować wydruk?

Tak. Po dokonaniu płatności na stronie zlecenia pojawi się komunikat z wyborem akcji: drukuj teraz lub drukuj później. Należy wybrać drukuj później. Dzięki temu na wskazany adres e-mail przyjdzie wiadomość z linkiem do zlecenia, który należy otworzyć będąc przy drukarce i wtedy nacisnąć drukuj.

Po dokonaniu płatności drukarka nie rozpoczyna drukować.

Płatność nie rozpoczyna procesu wydruku. Po dokonaniu płatności należy wrócić na stronę zlecenia i kliknąć DRUKUJ TERAZ. Dopiero ta akcja rozpoczyna wydruk.

Problem z wydrukiem?

Zobacz szczegółową instrukcję jak drukować krok po kroku.

Jak drukować krok po kroku